Германияның әкімшілік шарт ерекшеліктері.Особенности административного договора Германии.

Авторлар

  • S. Sansyzbaykzy. М.Сапарбаев атындағы Оңтүстік Қазақстан гуманитарлық институты.
        62 26

Кілттік сөздер:

әкімшілік шарт, көпшілік- құқықтық шарт, үйлестіру- құқықтық, міндеттемелік әкімшілік, субординациялық- құқықтық шарттар, административный договор, координационно- правовые, обязательственные, субординационно- правовые договоры,

Аннотация

Еуропа мемлекеттерінің оның ішінде Германияның әкімшілік шарт жүйесін зерттеу, дамуына талдау жасау отандық әкімшілік шарт жүйесін жетілдіру мәселесінде өте қажет. Осыған байланыс­ты мақалада Германияның әкімшілік шарт жүйесі қарастырылып, әкімшілік шарт ерекшеліктеріне және оның қалыптасу механизмдеріне талдау жасалынып, әкімшілік шарт пайда болуының заңды­лықтарына басты назар аударылған. Германияда басқару әрекеттерінің негізгі құқықтық формасы құқықтық басқару актісі болғанымен көпшілік-құқықтық шарттар да кең таралғаны белгілі. Бірта­рапты биліктік реттеуге қарағанда келісу формалары рөлінің басымды болуы азаматтардың түсіну­шілік мүмкіндіктерін арттырып, азаматтар мен әкімшіліктің өзара тең құқылы байланыстары тиімді шешімге қол жеткізеді. Изучение системы и анализа развития административного договора европейских государств, в том числе Германии очень актуально для отечественной системы административного договора. В связи с этим в статье рассмотрены особенности и основные механизмы формирования админист­ративного договора, а также закономерности развития и появления административного договора. В Германии публично-правовой договор распространен широко, хотя главной правовой формой управ­ленческих действий является правовой акт управления. Роль договорной формы становится более популярной и обоснованной равноправным взаимодействием граждан и администрации, что встре­чает объективное понимание со стороны граждан, чем одностороннее властное регулирование.

Библиографиялық сілтемелер

1 Административно- процессуальное право Германии: пер. с нем. – М., 2007. – С.49-50.
2 Рихтер И., Шупперт Г.Ф. Судебная практика по административному праву: пер.с нем. – М.,2000. – С.319.
3 Старилов Ю.Н. Курс общего административного права.В 3-х т.-Т.2. – М., 2002. – С.473.
4 Старилов Ю.Н. Курс общего административного права.В 3-х т. – Т.2. – М., 2002. – С.485.
5 Старилов Ю.Н. Курс общего административного права.В 3-х т. – Т.2. – М., 2002. – С.475.
6 Maurer H. Der Verwaltungsvertag-Probleme und Moglichkieten//
DVBI -1989. – S.798.
7 Савельев В.А. Гражданский кодекс Германии: история,система,
институты.– М., 1994.
8 Конституции зарубежных стран / под ред. А.Н. Козырина,
М.А. Штатиной.– М., 2003. – С.300-301.
9 Макру Ж. Распределение властных полномочий в Российской
Федерации в свете существующей практики федеративных государств-членов Совета Европы//Журнал российского права.
– 2002. – 9. – С.117-118.
10 H ill H. das hoheitliche Moment от Verwaltungsrecht der Gegenwart//DVBI .1989.S.322.

Жүктелулер

Как цитировать

Sansyzbaykzy., S. (2016). Германияның әкімшілік шарт ерекшеліктері.Особенности административного договора Германии. ҚазҰУ Хабаршысы. Заң сериясы, 72(4). вилучено із https://bulletin-law.kaznu.kz/index.php/journal/article/view/667

Шығарылым

Бөлім

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚҰҚЫҚ